niedziela, 3 stycznia 2016

Groźne słowo "remanent". Wyzwanie 2015


Niektórzy robią inwentaryzację w pracy, inni, tak jak ja, po godzinach. Żeby zamknąć oficjalnie rok 2015 i skupić się na nowych czytelniczych wzlotach i upadkach. Oto podsumowanie:


Więcej niż 215 stron:  Sławomir Koper "Gwiazdy kina PRL"
Autorem jest kobieta: Brygida Helbig "Niebko"
W tytule jest nazwa miasta: Sylwia Szwed "Mundra" 
Film oparty na książce: John Green "Gwiazd naszych wina"
Ma więcej niż 100 lat: Thomas Hardy "Z dala od zgiełku"
Tylko jedno słowo w tytule: Paulina Bukowska "Córeczka"
Autor ma takie same inicjały jak ja: -
Została wydana w roku moich urodzin: -
W tytule jest imię: Iza Kuna "Klara"
Autorem jest mężczyzna: Aldous Huxley "Nowy wspaniały świat"
Miałam przeczytać w szkole, ale się nie udało:-
Napisał ktoś przed 30: Marek Hłasko "Wilk"
Przeczytana w jeden weekend: Carlos Ruiz Zafon "Książę mgły"
Historyczna lub polityczna: Grażyna Bąkiewicz "Mieszko, ty wikingu!"
W języku angielskim: Sue Monk Kidd "The secret life of bees"
Autor pod pseudonimem: Piotr C. "Pokolenie Ikea"
Akcja rozgrywająca się w podczas wojny: Irene Adler "Sherlock, Lupin i ja. Ostatni akt w operze"
Główny bohater ma imię na taką samą literę jak ja: Irene Adler "Sherlock, Lupin i ja. Trio Czarnej Damy"
Akcja nie dzieje się w Europie: Martin Solares "Czarne minuty"
Zaczęłam kiedyś czytać, ale nie skończyłam: Dean Koontz "The taking"

Na czerwono zaznaczyłam kryteria doboru książek, których nie udało mi się przeczytać. Uważny czytelnik od razu uchwyci, że przegapiłam te hasła, które w jakiś sposób tyczyły się mojej osoby. Wyszło na to, że nie wybieram książek, które mają ze mną zbyt wiele wspólnego. A nie był to zabieg celowy. Może to moja  podświadomość zadziałała, by nie ujawniać zbyt wiele informacji o sobie :D


Zatem żegnam Cię 2015 roku, pora na nowe Czytelnicze Wyzwanie 2016. Ahoj, przygodo!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz